- Welcome To My Blog -

. hope your enjoy with my blog .

Saturday, April 28, 2012

FORM6 / IPTA ?

HEY!WHATS UP DUDE2 AND JANDE2? hahah mcm apa je aku ni :P oke sekarang ni aku tengah buntu ni...hah hah , buntu pasal apa tu cik dah oii? :o buntu pasal CINTA? pasal BOYPREN? pasal RUMAH TANGGA? OHOIIIII~~*nada m.daud kilau* bukan pasal tu semua lah ><" aku tak do masa nak berpikir pasal tu ye awok awok sekalian...this time to think about my future! cewah speaking mak ,nyah..itu ler pentingnya english education right?;) hahah..oke lah sebenarnye aku tgh memikirkan mahu masuk saje kat form 6 ke atau perlu masuk ke universiti hah? form 6 dh dlm genggaman sbb dh check dapat ke tak and alhamdulillah aku dapat..tapi universiti tk sure lgi lah aku dapat ke tak ..haish kusut ler mak memikirkan nye nyah :( nak pikir form6 susah mmg smue bnde tk de yg sng dlm dunia ni kan?lgipon sistem dh bertukar kan mcm mudah sikit ler kut..brr brr brr HAH! bdk yang amek diploma yg dlunye mcm x berpihak kepada form6 pon akhirnya mengakui yg form6 lbih baik..x percaya?sila rujuk entry ini  http://www.omar.my/2011/03/ipt-diploma-pra-universiti-atau-tingkatan-6/ dh bce pepanjang tu tgk kat bwh entry ..ada tulis *nota ringkas (situasi sebenar)*...takot pilih form6 plk mcm org yg x berpikiran terbuka pandang rendah plk = ="urghh...lgi 1 aku takot ada MUET~! :< bi aku mcm taik ler :( tp tu pon x leh jadikan alasan utk tidak msuk ke tingkatan 6 sebab kat universiti pon akan ada MUET right? so skrg ni mcm aku nk msuk form6 lah hmm hmm...cume cume parents and abg mcm lebih memberatkan universiti :o enthlah tnggu jelah ape yg akan aku pilih ye sahabat-sahabat handai sekalian..keputusannya akan aku postkan di blog aku ni ye ye ye?oke  nk cau~~bubye dan assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment