- Welcome To My Blog -

. hope your enjoy with my blog .

Wednesday, December 15, 2010

I love mee sup

dah lame tak makan mee sup mak cik kantin sekolah agame UTM.orang kate sedap.aku pon kate sedap.sebab mee sup mak cik tu pedas wok..& aku plk memang suke makanan yg "hot & spicy" baru ade feeling nk makan.huhu..kasik terbakar lidah terus..baru syiok..haha..dulu aku selalu dpt makan mee sup tu free,tak payah bayar pon..ambek mangkuk..than ckp..nak mee sup 1..terus dapat..tapi aku sorang je lah yg boleh buat mcm tu..orang lain tak buleh punye kecuali waktu-waktu terdesak or darurat.mesti korang kate,wah....special nye aku...apesal dpt makan free ni??ade saham ke kat kantin tu??kalau korang nak tahu(kalau tak nak tahu pon aku mmg nk bagitahu..huhu)mak cik kantin sekolah agame UTM dulu tu mak aku..haha..mmg lah dpt makan free..i just choose what i want..n than eat..eat and eat...ahaha...budak-budak lain kalau nak beli ape-ape kene beratur panjang-panjang...aku pulak..just masuk dalam kantin tu..ambek sendiri..hee...senang kan kerje aku..makan je tahu..ish3..

ouh yeah..harini mak aku masak my favorite mee sup lah...woa...tak sabar nak makan..nyum3..to peminat setie mee sup mak aku
"nazlia mohd puat" don't be jealous oke..haha...




oke lah..dah penat nak taip panjang-panjang...mee sup pon dah memanggil-manggil aku utk dijadikan santapan..nyum3....hee...perot pon dh kebuluk..oke..bye guys :)


No comments:

Post a Comment