- Welcome To My Blog -

. hope your enjoy with my blog .

Wednesday, December 1, 2010

gud-bye dunie on9





Sekarang bulan berape ye anak2?bulan 12?wow..maknenye dh hampir dengan bln 1 kan...haiyakk..maknenye jugak aku ni dah jadik bakal calon spm 2o11.."hah?SPM?ko dh ready ke lisdah?perghh..sentuh buku pon jarang sekali..nak ambek spm ko kate?masyaallah...sadar lah weyh..SPM tu penting..."yup..next year aku akan menduduki peperiksaan yang paling penting iaitu Sijil Pelajaran Malaysia.Ouh yeah..sabtu ni (4.12.2010) abang aku balik dari sabah.So die akan buat modem macam harte persendirian.Aku tak kan dapat peluang nak on9 ..lagipon aku nak spm..mesti die suruh aku belajar.huh..tak ape lah lisdah,anggaplah ni peluang yang kau ade untuk berhenti ber-on9 dengan "rakus".then lepas die balek sabah pon kalau boleh aku dah tak mahu pandang modem tu sangat,nanti ketagih...payah jadinye...secare tidak langsung aku dah x mahu on9 sangat.on9 bile perlu sahaje..tak apelah ..aku nak fokus kat pembelajaran aku yang tak berape nak elok.apesalahnye berkorban untuk mase depan...1 tahun je..tak lame tu.kejap je..kejam celik-kejam celik dah abes spm..utk future kau jugak lisdah...ape salahnye kalau jadi budak nerd kejap..tak salah kan?lepas spm kalau kau nak on9 24 jam pon silekan lah lisdah.tak ade yang nak marah pun..hee...insyaallah..mudah-mudahan dapat result da best nanti..amin...












4 DISEMBER 2010

BERAKHIRLAH DUNIA ON9 KU YANG MENGGILA !


BERMULALAH PENJELAJAHAN ILMU KU UNTUK SPM 2011!











No comments:

Post a Comment