- Welcome To My Blog -

. hope your enjoy with my blog .

Friday, December 17, 2010

b+o+s+a+n = bosan








bosan,bosan dan bosan....tu lah perkataan yang bermain dlm otak aku..haiyak..bosannye....tak suke bile cuti sekolah lame-lame...haish..sebab nnt tak tahu nak wat pe...than secare automatik akan menjadi bosan...hidup aku mase cuti mcm dh tak terurus kut..bangun pagi: kemas rumah,than tak tahu nak wat pe on9...than kalau bosan bace buku pulak...than makan(makan pon ciput je sekarang di sebabkan tak de selere..nth kenape ye..???)than on9 lagi...on9..on9...dan terus on9....selalunye smpai tak tido...hoho...ni smue disebabkan gejala "B.O.S.A.N"....kalau dulu aku time cuti sekolah tak sabar nak naik sekolah balik..tapi sekarang perkataan "semangat" tu kian pudar pulak..macam tak de mood pon ade jgk...maybe taun dpn last year + SPM kut..tu yg mls sgt..barang sekolah pon lom beli lgi..ish3..kalau dulu baru masuk bulan 12 semue dh stndby dh utk aku bergaya mase first day skull...huhu..taun ni mcm ape jek tahap mls aku nak skolah..dok umah bosan...sekolah bosan...(banyak nye perkataan bosan)than ko nk buat pe ye lisdah?tink..tink..berfikir buat seketike...ouh..merayap tak busan kut...dapat melegekan otak ....haha...kerje tidak...nak merayap je lebih..sudahlah..penat dh membebel...tata titi tutu















No comments:

Post a Comment