- Welcome To My Blog -

. hope your enjoy with my blog .

Sunday, May 1, 2011

BEDAH AYAM

haritu kiteorang pelajar- pelajar sains pertanian  ade buat amali :) first time aku pegang ayam dengan jangka mase yang agak lame..haha..bangge woo~~ sebelum ni haram aku nak ke dapur sangat pegang-pegang ayam semue..kunonnye takut tangan hanyir..ahaks..ni lah akibat jadik anak bongsu.manje melebih =D
kerja aku mase tu bab guling-guling ayam dalam tepung untuk digoreng, sebati kan perise yang ckg aku buat  dekat ayam,then ade lah aku "potong ayam tu",then...kiteorang ade masak sikit untuk kiteorang memuaskan nafsu makan kteorang...sedapp..nyum2.. ;) lepas abes makan je,tgk2 ramai yg dah larikan diri tak nak tlg kemas barang..then aku terpakse lah basuh kuali ,kemas barang-barang sikit..
mase basuh kuali lah paling menyirap,boleh plk kekotoran dekat bontot kuali tu melekattt dekat baju puteri islam aku..banyak pulak tu..grrr..dh lah baju tu baru beli..aku dh geram-geram..terus aku balek..haha
oke tak nak bebel panjang-panjang...korang boleh tgk gmbr mase amali tu kat bawah ni :







nak tgk gambr lain? pergi dekat link ni http://www.facebook.com/home.php#!/media/set/fbx/?set=a.207368142618931.52035.100000372390970&closeTheater=1 sekian terime kaseh :)

No comments:

Post a Comment