- Welcome To My Blog -

. hope your enjoy with my blog .

Saturday, April 30, 2011

NAK TOUCHING HARINI :(

oke malam ni mood aku mcm nak touching je.tak tahu lah kenape.ade perkare atau persoalan yang berlegar-legar dekat kepale aku yang bulat ni..persoalannye ialah :


             KENAPA KALAU AKU KENAL SESEORANG YANG AKU SAYANG  TIME LAST YEAR =0 ??

oke..buat aku rase sedih je bile kene berfikir macam mane lah aku nk berpisah dgn org yang aku sayang tu nanti..die baru balik kampung 3 hari aku dh rase menderite gile sebab tak dapat "dating" dgn die..lagikan lepas abes spm nanti..haiyakk..(mengeluh panjangg)lagi berape bulan je nak bersayang-sayang dgn die =(( ape reaksi aku agknye bile hari yang tak diingini tu dah tibe?sila pilih jawapan di bawah ni:
 
a. semangat aku ni kuat sgt...rileks lah?ke........b.aku menangis mengalirkan air yg deras dekat pipi aku nanti?
(mesti korang ckp:apesal ade 2 pilihan je??bukan slalu 4 pilihan ke?? mcm dlm exam tu..ade smpai D hah.. jwpn aku:suke hati lah..kesah plk aku pilihan jwpn ade 2 ke 4 ke...ni blog aku..aku punye sukee nak letak berape..haha oke gurau je :))

                                                            CONTINUE.......

jawapannye: mestilah b..! = ="
 
muke gua memang nampak serious sikit kut...tapi dalam hati gua ade taman jugak..hati tisuu..hahah..
mudah touching..lagi-lagi bile aku dh sayang orang tu betol2 100%...memang kalau ade hal-hal yang sensitif sikit pasal aku dan die banjir lah satu rumah aku..hahah..kirenye aku kene "sediekan baldi sebelum hari hujan"..lagi satu hobi aku payah nak lupekan orang..tu yang aku jadik takut bile fikir orang tu yang akan lupekan aku nanti..
 
so untuk langkah keselamatan biarlah aku ingat kenangan yang baik-baik je pasal orang tu..
THINK POSSITIVE macam "abang angkut" aku cakap..(padehal abg tu wujud sbb name bapak dh nk dekat same je pon..aha)
 
hah...tibe-tibe aku teringat,aku ade dengar ceramah mase tu,penceramah tu cakap kalau kite bagi sayang dekat orang , kite pon akan dapat sayang daripade orang..utk makhluk ALLAH yg aku maksudkan tu :
I SAYANG YOU  (oke terjiwang plk dlm blog  harini.**malu2..tutup muke kejap :o)...hahah agak2 dapat balek tak sayang tu daripade makhluk ALLAH tersebut?WALLAHUALAM... :)


No comments:

Post a Comment