- Welcome To My Blog -

. hope your enjoy with my blog .

Saturday, January 29, 2011

BLOG SAYE BERWAJAH BARU...WEE~~

okee...cube korang perhatikan blog aku sekarang ni..dah berwajah baru kan?warne pink gitu..aww..gugurl nye..haha..then ade sedikit gambar yg telah di edit telah ditambahkan ke dlm blog aku...

biar aku explain serbe sedikit tentang wajah blog aku yang baru ni ye..

  1. layout/background blog kesayangan aku sekarang ni berwarne pink kan...actually bukan nye aku terlampau minat or "obses" dengan warne tu..tapi aku teringin nak jdik gugurl macam org lain..haha...ouh yeah,warne pink jugak membuatkan hati aku lembut dan tenang bile aku bukak blog aku ni..hee
  2. oke..kalau korang peke dengan blog aku ni,korang masuk-masuk je dah de muke aku yg terpampang di bahagian atas blog ini..gambar tu baru saje di selitkan..sebab aku nak promote kan name aku & url blog aku yg tak seberape ni...mesti lah kene tayang name tuan punye blog kan?kalau tak orang tak tahu plk blog ni blog sape..haha..
  3. gambar yang di bahagian bawah sekali di page blog aku ni pulak ade banyak maksud yg tersirat dan tersurat..kat situ,aku nak bagitahu serbe sedikit tentang perangai or perkare yang org lain tak tahu pasal aku...then,ade jugak aku selitkan name-name org yg aku sayang sebagai tande aku menghargai diorang..hee..kalau korang tgk..ade name nazlia puat,she is my bff..ade name zakiah alwi,she is my bff jgk..ade jgk name atikah & syahirah osman,name binti kiteorang same kan?hah..ni yg saye nak ceritekan sikit..actually kiteorang bukan satu bapak pon...tapi dah ditakdirkan name bapak same..haha..then kteorg pon jadik mcm 1 family betol-betol...atikah osman is my sister...and syahirah osman is my lil sister :) dengan ini saye sebulat suare mengatekan saye bersyukur kerane mempunyai kesempatan utk mengenali orang-orang yang tersenarai name nye di ats ini..hehe..oke..NEXT~~kat gambar tu ade tulis my website...tujuan nye supaye dapat mengeratkan silaturahim dgn pengunjung-pengunjung blog aku ni..kalau korang sudi,silelah add aku...tapi kalau tak mahu pon tak pe..tiade sebarang paksaan di sini oke? ^_^
itu lah saje penerangan mengenai perubahan blog aku ni setakat ni..kalau ade perubahan yg lain..aku explain lgi kat korang oke?tata..salam..~~

No comments:

Post a Comment