- Welcome To My Blog -

. hope your enjoy with my blog .

Friday, November 26, 2010

rindu sangat-sangat =(

17 september 2010..tarikh ni tarikh yg menyedihkan buat aku...dan aku akan ingat tarikh ni smpai bile-bile..
why??sebab ckg kesayangan aku or "akk ipar" aku SHELLY SHELINA BINTI SALIM telah tinggalkan aku buat selama-lamanye..pagi 17 november bru aku tahu die ade dekat ICU....tapi x tahu hospital mane.Baru terlintas di fikiranku ingin menziarah allahyarhamah..tp x sempat...pade jam 2 ptg...aku trime panggilan..mengatakan ckg aku telah kembali ke rahmatullah...yeah...sememang nye aku sedih..aku tergamam...mate aku berkace-kace dgn air mate...ya ALLAH betape beratnye hakikat yg aku harus harungi...pipi ku tidak henti-henti trus di basahi oleh air mate aku...
arwah seorang yg baek..seorang yg ceria..seorang yg syg akan ank muridnye...kini sudah berape bln berlalu..
aku masih rindukannye..sygg aku trhdp allahyarhamah x kan boleh berubah..x kan boleh berkurangan...
aku rindu dgn senyuman yg terukir di wajahnye...
aku rindu hendak mendengar beliau memanggil namaku..
aku rindu hendak mendengar beliau memanggil aku dgn gelaran adik ipar...
aku rindu hendak mendengar suare yg meminta tlg aku utk membuat sesuatu...
aku rindu segale-galenye yg berkaitan dgn beliau..
andai dpt kuundurkan waktu...aku nak peluk beliau erat2...aku nak kucup tgnnye...aku nak tatap wajahnye puas-puas..
ya ALLAH...kau kuat kan lah iman aku ya ALLAH utk menempuh ujian mu ini..
ya ALLAH..kau ampuni lah dose-dose beliau..
ya ALLAH..tempat kan lah beliau di kalangan orang yg beriman
kurangkan lah azab siksaan beliau ya ALLAH..

~al-fatihah~

amin ya rabal alamin



No comments:

Post a Comment